2009. szeptember 27., vasárnap

hármasban egy hétig

Alighogy hazaértünk Törökországból, Petit már hívták is, hogy ki kell mennie Kanadába egy hétre. Szombaton kellett indulnia, 5 nap múlva. Szóval egész héten nem ért rá... így hármasban mentünk pénteken az állatkertbe is. Na az szép kör volt! Találkoztunk Dávidékkal, de hamar leléptek, mert Miki már fáradt volt. Viszont Kárász Eszti gyerekei maradtak Lacival. Dorka és Máté nagyon jól elvoltak. A fókaetetés után mentünk a medvékhez, ahol a fagerendák között nagyon klasszul lehet bujkálni.
A zsiráfok a tenyerünkből ettek... Té olyan bátor volt, hogy egyedül etette a zsiráfgyereket. Utána még sétáltunk egy kicsit, de Dorka a játszótérre akart menni újból, míg Kingus már éhes volt... szétváltunk, és elindultunk az étterem felé... csakhogy eltévedtünk, és még egy órát bóklásztunk (közben azért megetettem a lányom)... Kinga a kocsiban, Té a hátamon!
Na, de hogy a dologra térjek, Peti elrepült szombaton reggel :(
Egy hétig hármasban voltunk a gyerekekkel. Persze rögtön az első nap betaknyosodtak mindketten. Így az első két éjszaka borzalmas volt. Mátéval a gyümölcslé, kontra víz volt terítéken, Kinga meg az orrdugulás miatt csak rajtam tudott aludni, úgy, hogy én félig ültem... na kösz!... Túléltük.
Hétfőn elsétáltunk a játékboltba, és Té választhatott magának vmit, névnapjára. Egy Hotwheels autópálya lett a zsákmány.
Kedden dokinéninél is voltunk: Kinga 65 cm, és 8,1 kg, Máté egészséges, mehet bölcsibe... hát ment... de micsoda hiszti árán! Azonban, mint kiderült, a hiszti nekem szól... miután eljöttem, már semmi baja sem volt, istenien érezte magát...
A hét ezután egész kellemesen telt. Az éjszakák is normalizálódtak, sőt, Tét sikerült rávenni a fogmosásra: ha nem mosol fogat, nem kapsz éjjel gyümölcslevet, mert elromlanak a fogaid! ;)
Szerdán látogatóink voltak: Gabi, meg a csajok (Janka Panka, és Hanna Barbara)... először nem tudtak kezdeni egymással semmit, majd veszekedés, és persze amikor indulni akartak, akkor kezdtek el igazán jól együtt játszani! Sütöttem még egy halom sültkrumplit, úgyhogy még maradtak egy kicsit.
Csütörtökön megint bölcsi, megint hiszti, megint nagyon jól érezte magát...
Pénteken reggel aztán végre hazajött apa!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése