2010. május 9., vasárnap

apahiány

...egész héten apátlan árvák voltunk...
A hét eleje gyorsan telt. Mindig akadt vmi tennivaló. Csütörtökre programunk is volt, nem is kevés. Délelőtt az állatkerti játszóházban voltunk, mert a Cosmo online magazinja készített velünk riportot. Mármint az endorfine-nal. A gyerekek addig játszottak, és nagyon élvezték. Aztán hazajöttünk. 4-kor Nana meg Kálmán Kati gondjaira bíztam a törpéket, és elmentem a Designers' Lounge-ra. Ismét az endorfine-nal.
Mire hazaértem, a gyerekek édesdeden aludtak... még jó, hiszen éjfél körül érkeztem.
Pénteken (vagy ez szerdán volt?) Dorkánál voltunk. Ez is tetszett mindenkinek :)
A szombat is jól telt, de ma mindenki nagyon nyűgös, az élen velem... egész nap csak nyűglődünk... remélem túléljük :D
Ja, és apa csak kedden érkezik... pedig azt hittem holnap... de kiderült, hogy 11-e kedden van :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése