2010. március 9., kedd

Az ovi-ügy

Yuppeee! Máté megint jár oviba... tegnap óta! Próbáltam egy kis kedvezményt kisírni a 3 hetes hiányzás okán... még azt is felajánlottam, hogy ha úgy jobb, még egy hétig maradhat itthon a kis óvodásom... hát nem nagyon hatottam meg a tulajt: a néptáncot és az úszást (5-5.000 Ft) nem kell kifizetnem márciusra (még jó), de az ovi alapdíját (48.000 Ft) igen, merthogy neki fizetnie kell a rezsit, meg az óvónőket... na ja... én ezt értem... de hát ha nem jár oviba Máté, miért én fedezzem a költségeket? Ha ő nem máltai szeretetszolgálat, én miért lennék az? Úgyhogy megint jelentkezünk a sima oviba. Remélem az, hogy már tavaly is listások voltuk, segíteni fog egy kicsit, és Máté bekerül egy oviba... mi lesz így a suliban? Jó, hogy felvételit nem kell írni!
Olvastam az Önkormányzat oldalán, hogy idén is bezárt egy ovi!!! Hol itt a ráció? Eddig elég sok, 8 óvoda volt Szentendrén, de az sem tudta befogadni az összes óvodaérett gyereket. Idénre lett 7... no comment...
Jó dolog is történt: Kingu átaludta éjszakát!!! Este 9-kor elaludt és csak reggel fél 7-kor ébredt!!!
Pedig még mindig folyik az orra, gyulladt a szeme, nyűgös. :(

1 megjegyzés: