2009. augusztus 21., péntek

Családi buli

Múlt szombaton családi buli volt Gödön. Dávid szülinapjára készítettem ajándékot... illetve csak készítettem volna! Egyszerűen nem voltam képes befejezni! Ez az a bizonyos alkotói válság? A lényeg, hogy szokásunkhoz híven megint késve indultunk el.
Apa és Máté bicajoztak... apa tekert, Máté hátul ülve irányította: Gyorsabban!...
A lányok autóztak. No hát természetesen egyik gyerek sem aludt el az odaúton... sebaj.
Miki már ott volt. A maga egy évével rontom-bontomkodott. Nagyon édes csibészes szeme van!
Később jöttek Eszterék... bezzeg náluk mindkét törpe elaludt. Nagyon helyesek a lányok. Janka már jön-megy, pedig még csak 9 hónapos. Dorka meg igazi hódító lesz a gyönyörű hatalmas szemeivel, és a göndör fürtjeivel.
Máté délután jól elfáradt, úgyhogy a számítógépek melletti kanapén lefeküdt aludni. Olyan önálló már, hogy szinte fáj a tudat, milyen hamar vesztem el a jelentőségem. Persze mindig én leszek az anyukája, de már egyre kevésbé lesz rám szüksége.... és ez így van rendjén :(
Kingus mindenkinek nagyon tetszett... megint. És nagyon jó kislány volt.
A buli nagyon hangulatos volt, igazán semmi izgi nem történt. Azért a végén anyum nem hazudtolta meg magát: belelépett a bográcsba, ami a konyhában az egyik sarokban lapult, félig telve bográcsgulyással... hát ez azért tipikus... :)
Dédi nagyon boldog volt, hogy 5 déd- és pótdédunoka nyüzsgött körülötte. Kár, hogy nincs több ilyen buli!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése