2010. augusztus 24., kedd

alvás

húúú mekkorát aludtunk ma délután!!!

Napok óta úgy érzem, hogy a szemem egészen Bud Spenceres... a nyitva tartásuk mindenesetre komoly erőfeszítést jelent. Hát kiderült, hogy egyszerűen álmos vagyok/voltam... nem is csoda úgy, ha az ember gyerekei éjjel 40-50 percenként ébrednek, hol ilyen, hol olyan problémával :(

...na de ma... 2 körül, amikor hazafelé bandukoltunk VandaLiszkáéktól, Kinga elaludt a hátamon... Hazaérve letettem a kiságyba, de simán aludt tovább... Mátéval mesét néztünk, játszottunk, majd 4 körül mi is kidőltünk... és aludtunk 6-ig! Miután felébredtem, felmentem megnézni a kisasszonyt, aki tök nyugodtan játszott az ágyában, néha elkurjantva magát, hogy "Anyuuu!"...

Mindennek egyetlen hátulütője volt az estére nézve: most aludtak el... 11 után!

... na de valamit valamiért :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése