2009. május 26., kedd

Pénzpatak

Hát megvolt az első "nyaralás". Anyukám társaságával mentünk Pénzpatakra (Eger és Miskolc között, a hegyekben)... ők már többször voltak, de jellemzően szilveszterkor, úgyhogy sokuknak szintén újdonság volt a nyári erdő.
A hely gyönyörű... az erdő közepén egy nagy tisztáson van(nak) az turistaház(ak), ahol megszálltunk. A szobák európai színvonalúak, a konyha meg egyenesen mennyei! Persze képet elfelejtettem készíteni, iába is vittem fényképezőgépet... jellemző!
Két nap is kirándultunk. Szombaton átrándultunk Répáshutára... Máté a fele úton gyalogolt, majd Nana cipelte tovább. Az utolsó szakaszon én cipeltem a hátamon a háti hordozónkban, mert már marha álmos volt szegénykém. Kb. 1 órát lógott rajtam... mikor beültünk egy fogadóba Répáshután, Máté végig a hátamon aludt, Kinga meg evett... elől gyerek, hátul gyerek... szép látány lehetett! Kinga a babaerszényben aludta végig a kirándulást, csak akkor került Nanához, amikor Mátét a hátamra vettem.
Vasárnap rövidített túrát tettünk a környéken, mivel Mátét végig cipelni kellett. Itt vetettük be a csapat férfitagjait... egyikük a nyakába, majd amikor elaludt, az ölébe vette a kicsi fiamat, és egészen az ágyáig vitte, ahol hatalmasat szunyált végül. Mondjuk nem is csodálom, mert az éjszakák persze nem voltak ilyen idilliek.
Első éjszaka szuperül aludt mindkét csemetém, de másnap... felváltva szórakoztattak minket (anyut és engem). Így persze minimálisra csökkent az átaludható órák száma, ami igencsak meglátszott rajtunk másnap.
Azért tényleg nagyon klassz volt a kiruccanás... igaz, kellett egy-két éjszaka itthon, a pihenés kipihenésére!

Éééés Máté a tejmegvonás hatására, ritkábban ugyan, és nem is teljesen magától, de kakilt!
Éééééés nem volt kemény, pedig 4 nap teljesen kimaradt!
Éééééééés közben nem voltak görcsei! Nem napokig készült a nagy tettre, nem is látszott rajta, hogy készül vmire! Remélem ez már haladás!

És Kinga 5 és fél kg!!! Most csütörtökön lesz még csak 7 hetes!!! Mi lesz itt? Meg fogok izmosodni alaposan ;)

Viszont most mindketten taknyosak kicsit.

És Máté sírt, amikor bölcsibe mentek Nanával ma reggel. Nem akart ott maradni. Hát kíváncsi vagyok, mit fog mondani, ha értemegyek délután! Ez vajon a féltékenység a tesó miatt? Vagy ez teljesen normális? Persze a féltékenység is normális... Jó lenne belelátni néha a fejecskéjébe!

Ja, és megvan az új fényképezőgépünk! A kirándulós képek helyett teszek fel néhányat, amik már ezzel készültek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése