2010. február 2., kedd

Jó reggelt!

Az utóbbi időben Kingu korán kel... legalábbis az én elképzeléseimhez képest túl korán!... én meg későn fekszem... egyszóval keveset alszunk...
Viszont (tudom, tudom, viszont-tal nem kezdünk mondatot!) nagyon jófej! Már Mátét is értékeli időnként. Megy az interakció kettőnk között rendesen, különösen ami az anyán lógást jelenti. Kinga anya majom lett... nincs olyan perc, amikor nem nálam lenne a legjobb. Ez azért igen hízelgő ám, de néha nagyon sok a kis 10 kilós popóját hurcolászni! Azért nem kell ám sajnálni, túlélem! :D
Kingu képzettsége az alábbiak szerint alakul:
- Tud pápázni (azaz integetni), és közben azt mondogatja: tátá (mindkét gyerekem betűtévesztő, és ezt tőlem örökölték :), vagy igazi vazsi lyányka... ott séta helyett tátába mennek... de hogy ezt ő honnan tudja?)
- Remekül tapsol, és bőszen gyakorolja is azt :)
- Járunk zenebölcsibe, ahol már csak önállóan hajlandó ténykedni. Ringatja magát, tapsikol, babzsákozik, mászik, jön-megy. Én gyakorlatilag csak a támaszték, mankó szerepét tölthetem be.
- Mint már fentebb említettem, mászik... iszonyú sebességgel, és lépcsőn is felfelé... és mindig észreveszi, ha a lépcső alsó rácsa nyitva maradt... na akkor kell észnél lennünk, mert ez a kis kutyus azonnal felmászik!
- És a nyafogást, hisztizést a tökélyre fejlesztette! Van torka, na!
- És eszik... mindent kinéz a számból, mindent meg akar kóstolni. A pépes ételek nem igazán mozgatják meg a fantáziáját, de szereti a krumplit minden formában, a halrudacskát (tudom, tudom... a halrudacska a maradék maradékából készül... DE találtam olyat, ami nem... bebeee!), a tejpépet (a kivétel erősíti a szabályt!), a banánt, stb, stb. Úgy tűnik (bár nem akarom elkiabálni), ő egy nagy zabagép lesz... just like her mother!

Máté már nagy... bár a szörnyek nagyobbak, és sajnos mindenütt ott lapulnak... ez az alvásnál elég komoly hátrányt jelent, mivel azért kicsit ijesztősek. Nem tudom ezért, vagy csak egyszerűen a kicsi alvásigény miatt, mindenestre a 11-es elalvás, és fél 8-as kelés elég általánossá vált nálunk. Na ez persze nem azt jelenti, hogy 11-ig lent dorbézol, és utána beszédül az ágyba... legkésőbb 9-kor fekvés van (még lehet könyvet nézegetni csöndben), de 11-ig még párszor pisilni, kakilni kell, éhes vagyok, szomjas vagyok, ott vannak a szörnyek!... és minden elképzelhető módon próbál nem aludni. Persze a szörny nem játék, de a többi csak mese.

Az elmúlt héten rengeteg hó esett. 40 cm. Utoljára legalább 15 éve volt ennyi, de lehet, hogy több.

A lényeg, hogy minden nap megyünk szánkózni. Kezdetben kölcsönszánkóval, de most már sajátunk is van! Na nem vettük, hiszen a kereskedők szerint nem most van a szezonja (én hülye meg azt hittem hóban kell szánkózni!), hanem apa csinálta!

Nem kellett hozzá más, mint 2 db örökölt kisméretű síléc, egy nagy műanyag tálca, egy kis polifoam a feneke alá, és kb. 60 cm hegymászókötél fogantyúnak. Már kész is a sufnituning jellegű gyorsasági szánkócsoda! Tényleg mindenki csodájára jár, és nagyon jól működik! Máté a szánkópálya réme lesz hamarosan... amint nem az a legjobb szórakozás, hogy leborul róla... merthogy a hóban hemperegni a legjobb!

Máté egyébként nagyon jól mesél! Mostanában minden könyvet elmesél nekem, Kingunak, apának, nanának. Minden mesében szerepel az egész família! Nagyon élvezzük!
Viszont naggyon tud hisztizni is! A rongybabázás is eléggé megy, ha fel kéne öltözni :) Azért remélem ezt hamar kinövi! És az egyik kedvenc TV műsora a Meztelenül is szép vagyok!... idejében el kell kezdeni! A másik a Hogyan csinálják? a Discoveryn. Csípem, hogy ilyenek érdeklik! Kíváncsi lennék, hogy mennyit ért belőlük... azt hiszem meglepődnék!

Ja, és múltkor segített palacsintát sütni! De nem akárhogy ám! A tejet és vízet már ő adagolja a tésztához, és a sütésnél ő teszi a palacsintasütőbe a tésztát!!! Így könnyű (nekem)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése