2010. február 26., péntek

Máté megint itthon...

Szerdán mentünk fül-orr-gégészetre Mátéval... nagyon ügyes volt! Egyedül elmondta a doktornéninek, hogy mi baja, hol fáj... felült a vizsgálószékre, és hagyta, hogy a dokinéni belenézzen a fülébe, végignyomkodja az arcát... hihetetlen nagyfiús volt! Nagyon büszke voltam!
A diagnózisra kevésbé... középfülgyulladás...Szerencsére nem fáj neki, de nem megy oviba a héten. Amikor kérdeztem a pénteki farsangot, a dokinéni azt mondta: "Farsang? Az kötelező! "Kingu is taknyos egy kicsit, és köhög, meg rekedt... azért elmegyünk ma a farsangra!!! Délelőtt 1-2 óra...És itt a tavasz! A tegnapi gyönyörű napsütésben ugyan itthon voltunk... az alvások, az ebéd nem engedett túl korán kimozdulni...
Felváltva aludtak a gyerekek... Kingu jó sokat délelőtt, Máté elég sokat délután. Közben nagyon édesen eljátszottak magukban...

Máténak befejeztem a dínójelmezt,

Kingu hagymázott :)

Aztán négy körül elindultunk sétálni... na nem tartott sokáig... Máté minden pocsolyába beleugrott... csuromvizesen jöttünk haza félórás sétát követően!

Este még kitaláltuk, hogy Kingu tavasztündér legyen a farsangon, és megcsináltam egy kis fejdíszt hozzá. Mindjárt indulunk a farsangra!!! Én talán jobban izgulok, mint Máté... mindenesetre én nagyon izgulok! :D

1 megjegyzés: