2010. február 13., szombat

a kis dínó, és a többi

Tegnap Máté elég vacakul volt... az éjszakai köhögés alaposan megviselte (mindannyiunkat), így egész délelőtt csak heverészett... és TV-t nézett, de így legalább nem ugrált, és le tudott menni a láza.

Kingu mindeközben extra nyűgös volt.
Nem tudom, hogy miért nyűgös, több oka is lehet:
1. furcsa neki, hogy Máté is itthon van, és féltékeny, hogy nem csak vele foglalkozom,
2. benne is bujkál vmi, vagy a foga jön,
3. éhes, és nem kapja a szájízének legmegfelelőbb ennivalót,
4. álmos (mivel keveset alszik), és egyszerűen nem bír elaludni, mert zavarja benne vmi... pl. a közelségem hiánya, mivel éjjel nagyon jól alszik, ha mellettem van... a kiságyban meg 1-2 óránként ébred.
Szóval nem tudom, de szerintem nem fogunk rájönni. Lehet, hogy most egyszerűen ilyen napjai vannak...

Nekem is vannak rossz napjaim. Mint pl. tegnap... Kingu nyűgössége és Máté betegsége, valamint az, hogy egész nap egyedül voltam velük, alaposan kikészített... már nem bírtam ki, és elég sokat kiabáltam velük... ettől persze még rosszabbul éreztem (éreztük) magamat (magunkat), így még nyűgösebbek lettek, és én még többet kiabáltam... közben meg folyamatosan szidott a jobbik énem, hogy miért nem tudok uralkodni magamon, és mondogatta, hogy sokkal könnyebb lenne, ha kedves lennék... és igaza volt, csak kicsit erőtlen :)
Na , mire apa, meg nana hazaért én kikészültem, de ők helyrepofoztak :)
Kingu fürdés után elég gyorsan bealudt (apa karjában... varázsapu :)), Máténak meg épp megcsináltam a sültkrumplit, vártuk, hogy kihűljön, amikor azt vettük észre, hogy kókadozik... az asztalnál ülve elaludt. A köhögés megint felébresztette, de apa megint remekelt, és fél9-9 között mindkét gyerek édesdeden aludt!

A tegnapi napban nem sok vidító volt, de egy-kettő azért kétségtelenül akadt:
1. A gyerekeim szeretik a zöldborsólevest!
2. Megvarrtam Máté jelmezét... dínó lesz, és persze neki lesz a legszebb jelmeze az oviban, a jövő heti farsangon :)
3. A tapasztalat: ha egy kicsit enyhül rajtam a nyomás, rendkívül türelmes és kedves, gondoskodó anyuka tudok lenni... de hogy hogy lehet kibírni folyamatosan 2 kicsi gyerekkel otthon, bezárva!?
4. Van egy varázsapunk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése