2010. február 12., péntek

Máté beteg

2 napja köhög... megint ez a kutyaugatásszerű, kruppos köhögés. Csak most durvább, mint múltkor.
Az előző éjszaka volt eddig e legdurvább, de azt is túléltük... Máté tök sokszor ébredt sírva, hol ezért, hol azért... nem sokkal azután, hogy végre lefeküdt aludni, köhögésre ébredt... ölembe vettem, így aludtunk de megint köhögésre kelt, és hányt is tőle... utána apa elringatta, majd megint az ölemben aludt tovább... (még jó, hogy vettük azt az ikeás, lécekből álló futonágyat, mert azt fekvőfotellé lehet alakítani, és így én is tudtam aludni egy kicsit... meg is jegyeztem magamban, hogy mindenkinek ajánlani fogom :))... aztán vissza akart menni az ágyába, és aludt egy kicsit, miután kapott kúpot, amit a dokinéni vész esetére írt fel, amikor már az ügyeletet hívnánk... ez a kúp állítólag 8 órára leviszi a légcső duzzanatát, amitől megint kap rendesen levegőt, és nem köhög... egy felet adtam csak, de ez is használt viszonylag hamar. (reggel megtaláltuk a kúpot a földön, úgyhogy csak a placebó hatás érvényesült :))... innentől még mindig ébredt, és hol a saját ágyában, hol nálunk akart aludni, bár a sajátja azért volt jobb, mert ott hidegpárásítottunk ezerrel, és fűtés sem volt...

Na én már azt sem tudtam közben, hogy melyik gyerek ébred, és épp hol alszom...

Kinga szerencsére jól van, és nem nagyon zavarta az éjszakai köhögés zaja... remélem ő nem kapja el!

Szóval ha ez nem is igazi krupp (csak olyan, mintha), nagyon durva a fulladásos köhögési rohamokkal... nagyon nem szeretném, ha valóban kruppos lenne Máté!

Egy ismerősünk kisfia kruppos (15 hónapos)... majd minden nap mennek sóbarlangba...

Az a durva, hogy igazából nem tudsz segíteni, csak ülsz vagy állsz a gyerek mellett, ha hagyja ölelgeted, és hallgatod, hogy szenved a köhögéstől...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése